דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


במילים פשוטות: ממיר - מקליט חדש של חברת YES 

מאת    [ 11/08/2009 ]

מילים במאמר: 539   [ נצפה 4496 פעמים ]

כולנו עדים למהפכה השקטה בעולם הטלוויזיה הרב ערוצית המתרחשת ממש מתחת לאפינו בימים אלו. חלקכם בטח שמע על מושגים כמו PVR, ממיר - מקליט או YESMAXHD ואלו מכם שעדיין מגרדים את המצח בתהייה, לכם הקדשתי את הפוסט הבא.

קיבלתי את הממיר החדש של YES  לבדיקה לפני כחודש וחצי ורציתי לכתוב עליו הסבר במילים פשוטות, במיוחד לאלו שהטכנולוגיה זרה להם ואין להם כוח למושגים מפוצצים באנגלית. נתחיל? 

על שום מה ה-YES

אם תחשבו על זה,  אנחנו מזפזפים כי אין מה לראות. אם היינו נהנים מהתוכנית,  לא היינו  מחפשים אחרת. מי מאיתנו לא מבכה על העובדה שהוא משלם בכל חודש עבור שירות תוכן ובעצם, התוכן לא מתאים לו. הממיר החדש הוא חידוש מרענן הפותר את בעיית הזפזופ.

האפשרות שלנו לבחור רק את התוכן שאנו אוהבים, מתוך התוכן הכללי שמספקת לנו חברת הלווין שווה את ה- YES  בשם של השירות. סיפרתי לכם כבר שקיבלתי את הממיר החדש לניסיון ואם עלי לבחור תכונה אחת שהלהיבה אותי בו, אני בוחר בתכונה הזו. האפשרות שיש לי לשבת בערב בבית מול מסך הטלוויזיה, לפתוח את תפריט התוכניות המוקלטות, לבחור אחת, להתרווח בספה ופשוט ליהנות, בדיוק בשביל זה המציאו את הטלוויזיה.

על שום מה ה-MAX

הממיר החדש של YES מאפשר לנו מקסימום מיקוד בבחירת התוכניות, הוא יכול להקליט עבורנו את התוכניות שנרצה בצורה פשוטה על ידי לחיצה על כפתור ה- RECORD בשלט. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס ללוח השידורים השבועי, לחפש את התוכניות האהובות עלינו לפי סוג (קומדיה, מתח, דרמה) או לפי ערוץ מסוים וברגע שמצאנו פשוט לוחצים על הכפתור האדום בשלט וזהו, התוכנית מוקלטת ונשמרת. נוכל לצפות בה מתי שנרצה, היא לא תמחק אם לא נרצה בכך.

תכונה נוספת חשובה היא האפשרות לסמן שאנו רוצים להקליט את כל פרקי העונה של סדרה מסוימת ומאותו רגע כל פרק של אותה עונה שישודר בעתיד, יוקלט באופן אוטומטי ללא התערבות שלנו. תפריט נוח וידידותי מרכז עבורנו את התוכניות המוקלטות ומסמן לנו את התוכניות שכבר צפינו בהן ואת אלו המחכות לצפייה. 

על שום מה ה-HD

טלוויזיה רב ערוצית בהפרדה גבוהה (HDTV). זו שיטת שידור מתקדמת המאפשרת לחברת YES לשדר את אותן התוכניות באיכות צפייה ושמע טובה יותר עד כמעט פי ארבע. עליכם לוודא לפני רכישת הממיר כי הטלוויזיה שלכם תומכת בפורמט השידורים החדש, אחרת אין טעם בהצטרפות לשירות.

חברת הלווין מציעה לנו שירות הכולל את הממיר וכן את ערוצי ה-HD, נכון לכתיבת פוסט זה ישנם שבעה ערוצים כאלו. המיוחד בערוצים אלו הוא שהם משודרים בפורמט החדש והאיכותי ובהנחה שיש לכם את הממיר, טלוויזיה תומכת ואת הערוץ המיוחד חווית הצפייה תהיה איכותית יותר. ובכן, מניסיוני האישי אוכל להוסיף כי שמתי לב להבדל האיכותי בעיקר בערוצי הספורט ובתוכניות הטבע, בשאר הערוצים ההבדל לא ניכר.

שווה או לא?

השירות החדש של חברת YES הוא שירות טוב וממכר. לאחר שתזמינו ממיר אחד לבית יהיה לכם קשה מאד לוותר עליו. למה? כי זה מסוג הדברים שמשנים לך את ההרגלים, במקרה הזה את הרגלי הצפייה בטלוויזיה.

נכון, יש עוד מה לשפר בשירות. חיפוש קטן במנוע החיפוש של גוגל יפרוש בפניכם ביקורות יותר טכניות המפרטות כל פגם שקיים בממיר, אני לא אחזור עליהן כאן. אבל תזכרו, גם את רומא לא בנו ביום, העתיד יאפשר לנו תוכן איכותי בהתאמה אישית מדויקת וזו בהחלט התחלה טובה.

 

 

 

 

 

כותב טור חודשי קבוע באתר Get Green בנושאי איכות סביבה וכן מנהל בלוג אינטרנטי בתחום עיצוב הפנים. בנוסף אני שותף פעיל במספר קהילות ב"קפה דה מרקר" וכותב טורים אישיים בנושאים מגוונים החל מפוליטיקה, טכנולוגיה, מוזיקה, הגות מדינית וכלה בתחומים הקשורים לרוחניות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב